Titanic စံုတြဲ လီယိုနာဒိုနဲ႔ကိတ္ဝင္းစလတ္တို႔ကို ပူးတဲြျပီး ထပ္မံျမင္ေတြ႕ရမယ့္ဇာတ္ကားပါ။ ဒီဇာတ္ကားနဲ႔ မင္းသမီးကိတ္ဝင္းစလတ္ဟာ Golden Globe Awards ဆုကိုရရွိခဲ့ပါတယ္…ရုပ္ရွင္အညႊန္းကိုေတာ့ ကိုဝဏၰသန္းထြန္းရဲ႕ ခံစားမႈေဆာင္းပါးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
——————————————-
Revolutionary Road အား ဆင့္ပြားခံစားျခင္း
==============================
ပထမဆံုး မိတ္ဆက္ေပးခ်င္တာေတာ့ ဒီ ဇာတ္လမ္းကို ေရးသားခဲ့သူ စာေရးဆရာ Richard Yates နဲ႔ သူ႔ ၀တၱဳအေၾကာင္းပါ။ ဒီ ၀တၱဳဟာ ရစ္ခ်က္ ရဲ႕ ပထမဆံုး ဖန္တီးမႈ တစ္ခုျဖစ္ခဲ့ၿပီး (၁၉၆၂) ခုႏွစ္ရဲ႕ National Book Award မွာ ေနာက္ဆံုး စကာတင္ သံုးဆုထဲ ပါခဲ့ပါတယ္။ ပရိသတ္အႀကိဳက္ျဖစ္ခဲ့ၿပီး (၂၀၀၅) ခုႏွစ္မွာ Time မဂၢဇင္းက ေရြးခ်ယ္တဲ့ (၁၉၂၃) ခုႏွစ္ကေန လက္ရွိအခ်ိန္ထိ အေကာင္းဆံုး အဂၤလိပ္ဘာသာနဲ႔ ေရးသားတဲ့ စာအုပ္တစ္ရာ အတြင္း ပါ၀င္ခဲ့တယ္လို႔ အင္တာနက္ မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရပါတယ္။ ဒီ Revoultionary road နဲ႔ ပါတ္သတ္ၿပီး ရစ္ခ်က္က အင္တာဗ်ဴး တစ္ခုမွာ … “ကြ်န္ေတာ္ ဒါကို ေရးခဲ့တာ (၁၉၅၀) ခုႏွစ္မ်ားဆီက အေမရိကန္ေတြရဲ႕ ဘ၀ေတြကို ပံုေဖာ္ျပခ်င္တာထက္ ပိုပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔လည္း သိမွာပါ။ အဲဒီကာလေတြ တုန္းက ဆင္ေျခဖုန္းရပ္ကြက္ေတြမွာ ေနတဲ့ သာမန္ လူတန္းစား အလႊာ တစ္ခုတင္ မကပါဘူး။ တစ္ႏိုင္ငံလံုးမွာ ၾကပ္တည္းမႈေတြ၊ ရုန္းကန္ရပ္တည္ရတာေတြ၊ ဘ၀အာမခံခ်က္မရွိ၊ လံုျခံဳမႈ မရွိတဲ့ အေျခအေနေတြကို က်ေနာ္တို႔ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရတာ မွတ္လား” ဆိုၿပီး ေျဖၾကားသြားပါတယ္။
အဲဒီေခတ္ကာလ က လူေနမႈပံုစံေတြကို ထင္ဟပ္ျပတဲ့ အိမ္ေထာင္ေရး ဇာတ္လမ္းတစ္ခုေပါ့။ (၁၉၅၀) ႏွစ္မ်ားဆီက အေမရိကန္ ေတာင္ပိုင္းျပည္နယ္ တစ္ခုရဲ႕ ၿမိဳ႕ တစ္ၿမိဳ႕မွာ Frank နဲ႔ April တို႔ ႏွစ္ဦးက Bar တစ္ခုမွာ ေတြ႔ဆံုၿပီး ခ်စ္ႀကိဳက္ခဲ့တယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ ဖရန္႔ခ္ က အလုပ္ကိုင္ မယ္မယ္ရရမရွိ ႀကံဳရာက်ပန္း လုပ္ေနရသလို၊ ေအပရယ္ကလည္း မင္းသမီးျဖစ္ခ်င္လို႔ ႀကိဳးစားေနဆဲ ကာလ၊ ေအပရယ္ကို လက္ထပ္ၿပီး ဖရန္႔က ကုမၸဏီ တစ္ခုမွာ အေရာင္းစာေရးေနရာက ၀င္လုပ္တယ္။ ေနာက္ပိုင္း ေအပရယ္ ကိုယ္၀န္ရလာတဲ့ အခ်ိန္က်မွ ဆင္ေခ်ဖုန္းရပ္ကြက္ တစ္ခု ရဲ႕ Revolutionary road လို႔ အမည္ရတဲ့ လမ္းက ေနအိမ္ကို ေျပာင္းေရႊ႕ၿပီး ေနထိုင္ခဲ့ၾကပါတယ္။
(သူတို႔နဲ႔ တစ္ရပ္ကြက္တည္း ေနတဲ့အိမ္နီးခ်င္းေတြကေတာ့ ရုန္းကန္ရပ္တည္ရမႈေတြနဲ႔ အသားက်ေနတဲ့ Revolutionary လမ္း က မိသားစုေတြထဲ မွာ သူတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံက အဒီ အေျခအေနေတြကို ေတာ္လွန္ၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ အိမ္ေထာင္သည္ ဘ၀ ေတြကို ထူေထာင္ႏိုင္သူမ်ား အျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့ပါတယ္။)
အမ်ားရဲ႕ အျမင္မွာ သာယာခ်မ္းေျမ့တဲ့ လူငယ္စံုတြဲ အိမ္ေထာင္သည္ ဘ၀ကို ဖရန္႔ခ္ နဲ႔ ေအပရယ္ တို႔က ပိုင္ဆိုင္ထားတယ္လို႔ ဆိုႏိုင္ေပမယ့္ တကယ့္ လက္ေတြ႔ဘ၀မွာ ေတာ့ သူတို႔ ႏွစ္ဦးအိမ္ေထာင္ေရးက အဆင္မေျပလွပါဘူး။
သားသမီးေတြရလာခ်ိန္မွာ ေအပရယ္က ဘ၀ေနာင္ေရးအတြက္ ခိုင္မာခ်င္လာတယ္။ ခင္ပြန္းဖရန္႔ခ္ ကိုလည္း သူ ၀ါသနာဗီဇ နဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့ အလုပ္တစ္ခု လုပ္ေစခ်င္တယ္။ ဒါကေတာ့ မထူးဆန္းပါဘူး။ မိခင္ေကာင္း၊ အိမ္ေထာင္ရွင္မတိုင္း ျဖစ္ခ်င္ၾကတဲ့ စိတ္ ဆႏၵမ်ိဳးပါပဲ။ ဖရန္ခ့္ဘက္က ၾကည့္ေတာ့လည္း သူ ၀ါသနာမပါလွတဲ့ အလုပ္ထဲမွာ တစ္ေန႔ (၁၀) နာရီ အခ်ိန္ေပးၿပီး အလုပ္ လုပ္ေနတယ္။ သားသမီးေတြကို အဆင္ေျပေအာင္ ေကြ်းေမြးႏိုင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ အိမ္ေထာင္ေရးဘ၀က အဆင္မေျပလွဘူး။ ဇနီးဘက္က Demanding ေတြ မ်ားလြန္းတယ္ေပါ့။
မေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ အိမ္ေထာင္သည္ ဘ၀ကို ေျဖရွင္းဖို႔ အမ်ိဳးမ်ိဳး ၾကိဳးစားေနေပမယ့္ မေအာင္ျမင္၊ ဒါကိုပဲ ဖံုးကြယ္ဖို႔ ႀကိဳးစားရင္း နဲ႔ လံုးျခာလိုက္ေနေတာ့တာပဲ။ ဧပရယ္က ျပင္သစ္မွာ အေျခက်ဖို႔ စီစဥ္တယ္။ ဖရန္႔ခ္ကလည္း သေဘာတူၿပီးကာမွ ဧပရယ္ မွာ တတိယ ကိုယ္၀န္လြယ္လာရခ်ိန္၊ ဖရန္႔ခ္ အလုပ္ကလည္း လခ ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ရာထူးတိုးေပးလို႔ တိုင္ပင္ထားတဲ့ အစီအစဥ္က ပ်က္၊ အဲဒီ မလိုခ်င္တဲ့ ကိုယ္၀န္ကို ဧပရယ္က ဖ်က္ခ်ပစ္ခ်င္၊ ေယာက္က်ားလုပ္သူက သေဘာမတူ၊ အေျခအေနရ ဒီမွာပဲ ဆက္ေနဖို႔ လက္ခံလိုက္ရေပမယ့္ ဇနီးျဖစ္သူရဲ႕ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ပဲရစ္ အစီအစဥ္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခြင့္မရလိုက္တာ ၾကီးမားတဲ့ မေက်နပ္မႈ အစိုင္အခဲပဲ။ သူ႔ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို ခင္ပြန္းျဖစ္သူက ရိုက္ခ်ိဳးခဲ့တယ္လို႔ပဲ ထင္ေနတယ္။
အဲဒီ ေနာက္ပိုင္းမွာ သူတို႔ လင္မယား ႏွစ္ေယာက္ ရဲ႕ ၾကားက ဆက္ဆံေရးက အရမ္း ေအးခဲသြားခဲ့ၿပီ။ အဲဒီ အေျခအေနၾကားမွာ ဖရန္႔ခ္ က သူ႔ အလုပ္ထဲက အမ်ိဳးသမီး ေမာ္ရင္း နဲ႔ ေဖာက္ျပန္ခဲ့သလို၊ ေအပရယ္ကလည္း အိမ္နီးခ်င္း ကေလးအေဖ တစ္ဦးနဲ႔ ၿငိစြန္းသြားခဲ့တယ္။ ဒါက ဘယ္လိုမွ လက္သင့္ခံစရာ မရွိတဲ့ အမည္းစက္ပါ။ ဒါေပမယ့္ …
လူေတြရဲ႕ အျပဳအမူကို ေခတ္ေၾကာင့္လို႔ အတိအက် လက္ညိဳးထိုးလို႔ မရေပမယ့္ ဒီ scene ေတြကို ထည့္ရိုက္ျပထားတာဟာ အိမ္တြင္းေရးမေျပလည္တဲ့ ဘ၀ေတြနဲ႔ The age of anxiety လို႔ သံုးႏႈန္းရေလာက္တဲ့ အဲဒီေခတ္မွာ စိတ္ညစ္ညဴးမႈေတြကို ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳး နဲ႔ ထြက္ေပါက္ရွာတတ္တဲ့ အေနအထားမ်ိဳးလို႔ပဲ ေတြးယူမိပါတယ္။ ဖရန္႔ခ္က သူ ေဖာက္ျပန္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္း ဇနီးျဖစ္သူကို ျပန္ေျပာျပတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာင္ ဧပရယ္ဘက္က တုန္လႈပ္မႈ မရွိေတာ့ဘူး။ သူ တို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားက အမုန္း
အစိုင္အခဲ က ထုထည္ၾကီးမားေနခဲ့့ၿပီ။ အဲဒီ အစိုင္အခဲ ေပါက္ကြဲတဲ့ အခ်ိန္မွာ၊ သူတို႔ မိသားစုရဲ႕ domestic violence က
မီးေတာင္ တစ္ခုေပါက္ကြဲသလို ရန္ျဖစ္စကားမ်ားမႈေတြ ခဏခဏ ျဖစ္လာရတဲ့ အဆံုးမွာေတာ့ …..
ဒီရုပ္ရွင္ကေန ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ၊ စိတ္ၾကည္ႏူးစရာ romance ေလးေတြကို ခံစားရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေဒါသတၾကီး ေပါက္ကြဲ ေအာ္ဟစ္သံေတြ၊ ဆဲဆို ရန္ျဖစ္သံေတြ နဲ႔ ျပည့္ႏွက္ေနတဲ့ မေျပလည္တဲ့ အိမ္ေထာင္သည္ လင္မယားကို ပဲ ျမင္ရမွာပါ။ အေပၚယံပဲ ၾကည့္ရင္ေတာ့ ေခတ္တစ္ေခတ္ ရဲ႔ ေနာက္ခံ အိမ္ေထာင္ေရး ဇာတ္လမ္းေပါ့။ မေျပလည္တာေတြကို fix မလုပ္ႏိုင္ဘဲ အေပၚယံဟန္ေဆာင္မႈေတြနဲ႔ ေျပလည္သေယာက္ ဖံုးကြယ္ထားတဲ့ အခါ ၾကာလာေလေလ၊ အနာယဥ္းလာေလေလ နဲ႔ အဆံုးသတ္ မေကာင္းတဲ့ ျဖစ္စဥ္မ်ိဳးပါပဲ။ အဲဒါေၾကာင့္ပဲ သူတို႔ ႏိုင္ငံေတြမွာ Marriage ဆိုတာကို အယံုမၾကည္ မရွိသူေတြ မ်ားလာၿပီး လက္မထက္ခင္ အတူေန၊ သေဘာထားခ်င္း မတိုက္ဆိုင္ရင္ လြယ္လြယ္ေလး ကြဲ လိုက္ၾက၊ ေနာက္ တစ္ေယာက္နဲ႔ ျပန္ တြဲ လိုက္က် နဲ႔ .. complicated relationships ေတြကို ပိုင္ဆိုင္ေနၾကသလား မသိပါ။
ဒီ ဇာတ္ကားထဲမွာ သတိျပဳမိတာ တစ္ခုရွိတယ္။ အဲဒါက အိမ္ေထာင္မျပဳခင္မွာ ကိုယ္စီ စိတ္ကူးေတြ၊ အိပ္မက္ေတြ ရွိတယ္။
ဥပမာ – ဧပရယ္ ဆိုရင္ မင္းသမီး ျဖစ္ခ်င္ေနတယ္။ တကယ္တမ္း အိမ္ေထာင္ျပဳလိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အဲဒီ စိတ္ကူးေတြ အေကာင္အထည္ေဖာ္ခြင့္မရွိေတာ့ဘူး။ မိသားစုဘ၀ထဲ ျမဳပ္ႏွံလိုက္ရတယ္။ သားသမီး ရလာတဲ့အခ်ိန္မွာ ပို လို႔ေတာင္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့တယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္ အိမ္ေထာင္ေရးမွာ အဆင္မေျပတာလည္း ၾကံဳေရာ .. ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာေတြ မျဖစ္ခဲ့တဲ့ ဒါဏ္ရာေဟာင္းက ျပန္ ေပၚလာတယ္။ အဲဒါ ျပသနာ အစ ပဲ။
ေယာက္က်ားေတြရဲ႕ ဗီဇကို မသိမသာေလး ျပသြားတဲ့ ဇာတ္ကြက္ေလးေတြ ရွိတယ္။ ဥပမာ ဧပရယ္ (Kate) နဲ႔ ေဖာက္ျပန္ခဲ့တဲ့ Shep ဟာ သူတို႔ရဲ႕ အိမ္နီးခ်င္း၊ ဧပရယ္ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း မီလီ ရဲ႕ ခင္ပြန္း။ မီလီက အိမ္ေထာင္ရွင္မေကာင္း တစ္ေယာက္၊ ေယာက္က်ားက ရွင္ဆိုရွင္၊ ေသဆိုေသ၊ ဒါကို သူ႔ေယာက္က်ား လုပ္တဲ့သူက ေဖာက္ျပန္တယ္။ ေနာက္ဆံုးခန္းမွာ မီလီက ဖရန္႔ နဲ႔ ဧပရယ္အေၾကာင္း ခင္ပြန္းျဖစ္သူကို ေျပာျပခ်င္တယ္ဆိုေတာ့ “သူတို႔ အေၾကာင္းေတြ ငါဘာမွ မၾကားခ်င္ေတာ့ဘူးကြာ” ဆိုၿပီး ထြက္သြားပါေလေရာ ..။ အဲဒါက တစ္ခ်က္။
ဖရန္႔ တို႔ရဲ႕ ေနာက္ထပ္ အိမ္းနီးျခင္း ဟဲလင္ ဆိုလည္း သူ႔ သား စိတၱဇ ေ၀ဒနာသည္အတြက္ တစ္ေယာက္တည္း ရုန္းကန္ေနရတာ။ ခင္ပြန္းလုပ္တဲ့သူက ေဟာင္း၀ဒ္က ဇနီး အေပၚ ေထာက္ခံတဲ့ အျပဳအမူမ်ိဳးတစ္ခါမွ မျပခဲ့ဘူး။ တစ္ခုခု တိုင္ပင္ခ်င္တဲ့အခ်ိန္ေတာင္ နားမွာတပ္ထားတဲ့ ear phone ကို အသံျမင့္ပစ္လိုက္တယ္။ အဲဒီ အခ်က္ေတြကို ၾကည့္ခ်င္းအားျဖင့္ ခင္ပြန္းေတြဟာ ဇနီးျဖစ္သူရဲ႕ ဖြင့္ဟတိုင္ပင္တာမ်ိဳးကို နားေထာင္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵမရွိဘူး ဆိုတဲ့ သေဘာမ်ိဳး ျဖစ္ေနတယ္။ ႏွစ္ေယာက္ၾကားက ထိေတြ႔မႈ နဲ႔ ေ၀မွ်ခံစားမႈ အားနည္းျခင္း (lack of communication and sharing) က အိမ္ေထာင္တစ္ခု က်ိဳးပ်က္ေစႏိုင္ဖို႔ လံုေလာက္တ့ဲ့ အေၾကာင္းရင္းတစ္ခု ျဖစ္ေနၿပီ မဟုတ္လား။
ဒီ ဇာတ္လမ္းရဲ႕ ေနာက္ထပ္ စိတ္၀င္စားစရာ အခ်က္တစ္ခုက ဒီ ရုပ္ရွင္ကို ပံုေဖာ္ခဲ့သူ American Beauty တို႔ Skyfall တို႔လို နာမယ္ၾကီး ရုပ္ရွင္ေတြရဲ႕ ဒါရိုက္တာ Sam Mendes က အဲဒီ ဇာတ္ကားရိုက္တဲ့ အခ်ိန္ ကိတ္ ရဲ႕ ခင္ပြန္းျဖစ္ၿပီးေတာ့ အဲဒီ ဇာတ္ကားထြက္ၿပီး ႏွစ္ႏွစ္အၾကာ (၂၀၁၀) မွာ သူတို႔ ႏွစ္ဦး လမ္းခြဲလိုက္ၾကပါတယ္။ ဇာတ္၀င္ခန္းေတြမွာ လင္မယားစရိုက္ အနမ္းအရႈပ္၊ အေပြ႔အဖက္ေတြကို ပီျပင္ေအာင္ ရိုက္ကူးရတာနဲ႔ ပါတ္သတ္လို႔ ဇနီး ျဖစ္သူ ကိတ္ နဲ႔ လီယို တို႔ သရုပ္ေဆာင္တဲ့ အေပၚ ၾကီးၾကပ္ရတာကို သူအေနနဲ႔ စိတ္ထဲ ဘာမွ မရွိလွပါဘူးလို႔ ဆန္ က အင္တာဗ်ဴး တစ္ခုမွာ ေျဖခဲ့ပါေသးတယ္။
ထူးခြ်န္ဆုေတြနဲ႔ ပါတ္သတ္ၿပီး ေျပာရရင္ ေရႊကမၻာလံုးဆု (Golden Globe) အတြက္ စံကာတင္ သံုးဆု ပါခဲ့ၿပီး ကိတ္ က အေကာင္းဆံုး အမ်ိဳးသမီးထူးခြန္ဆု ဆြတ္ခူးခဲ့ပါတယ္။ Silver Lingings Playbook က ဂ်နီဖာ ေလာရင့္စ္ ကို ၾကည့္ၿပီး ဒီ သူငယ္မ အေတာ္ သရုပ္ေဆာင္ေကာင္းတာပဲလို႔ ေတြးခဲ့မိတာ။ ဒီ ဇာတ္ကားထဲက ကိတ္ ကို ဘယ္မွီမလည္း။ (အသက္အရြယ္နဲ႔ သဘာ ကေတာ့ အေတာ္ကြာပါတယ္။)
အထူးသျဖင့္ သူ စိတ္ေတြအရမ္းလႈပ္ရွားေနလို႔ စီးကရက္ ေသာက္ၿပီး စိတ္ထိမ္းရတဲ့ အခန္းေတြ၊ လင္ ျဖစ္သူကို အားမလို အားမရ ျဖစ္ေနလို႔ .. “ဘာမွ အားကိုးလို႔ မရဘူး။ ဘယ္လို ေယာက္က်ားမ်ိဳးလည္း” ဆိုၿပီး လက္ညိဳးေငါက္ေငါက္ထိုးၿပီး ရန္ေတြ႔တဲ အခန္းေတြနဲ႔၊ ေယာက္က်ားလုပ္သူက တျခား မိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႔ ေဖာက္ျပန္ခဲ့တယ္ဆိုတာ ျပန္ေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာင္ မ်က္ႏွာ တစ္ခ်က္ကေလး မပ်က္ဘဲနဲ႔ “ အခုခ်ိန္မွ ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ဒါေတြ လာေျပာေနတာလည္း၊ ရွင္ အေပၚ ကြ်န္မ ဘာ ခံစားခ်က္မွ မရွိေတာ့ဘူး” ဆိုၿပီး ေသြးေအးေအး ျပန္ေျပာေနတဲ့ အခန္းေတြက အေတာ္ သရုပ္ပါ ပါတယ္။
ဒီ ဇာတ္လမ္းကေန ေတြးမိတာေတာ့ အိ္မ္ေထာင္မႈ တစ္ခုဆိုတာ ဘက္ေပါင္းစံုက ရႈ႔ေထာင့္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ခ်ဥ္းကပ္စဥ္းစားရတဲ့ က်ုယ္ျပန္႔တဲ့ ဘာသာရပ္တစ္ခုပါပဲဗ်ာ။ ဘ၀ ခရီးရွည္ႀကီးကို မေသမခ်င္း အတူတူ ေလွ်ာက္လွမ္းရတဲ့ အခ်ိန္မွာ သူ႔ ဆီမွာ ကိုယ္ လက္မခံႏိုင္စရာ ဘယ္လိုအခ်က္ေတြ ပါလာႏိုင္လည္း ဆိုတာလည္း ၾကိဳ မသိႏိုင္ဘူးေလ။ အဲဒါေၾကာင့္ လက္ထပ္ၿပီးစ စံုတြဲေတြကို Honeymoon ပ်ားရည္ဆမ္းခရီး ထြက္ခိုင္းၾကတာ။ အဲလို သြားတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကလည္း ခရီးရွည္ၾကီးကို ႏွစ္ေယာက္အတူ မသြားခင္ ခရီးတုိ တစ္ခုကို ႏွစ္ေယာက္အတူ သြားၾကည့္တာ။ လူ တစ္ေယာက္အေၾကာင္းဆိုတာ ခရီးအတူ ထြက္ရင္ကို ဘယ္လို စရိုက္ေတြ ရွိလည္း သိႏိုင္တာမ်ိဳးတဲ့။ အဲလို ခရီးတိုေလး ထြက္တဲ့အခ်ိန္ ကိုယ္ မၾကိဳက္တဲ့ အမူအက်င့္ေတြ ကိုယ့္ ဘ၀ခရီးေဖာ္ဆီက ေတြ႔လာခဲ့ရင္ သည္းခံစိတ္ရွည္ နားလည္ႏိုင္ေအာင္လို႔တဲ့ဗ်ာ။
စာလည္း အေတာ္ရွည္သြားၿပီ။ စဥ္းစားစရာ ေကာင္းတဲ့ အခ်က္ေလး ႏွစ္ခ်က္နဲ႔ ဒီ အညြန္းကို ပိတ္ ပါရေစ …
A man is incomplete until he is married. After that, he is finished.
ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ဟာ အိမ္ေထာင္မျပဳေသးမခ်င္း မၿပီးျပည့္စုံဘူး။ အိမ္ေထာင္ျပဳၿပီးသြားရင္ေတာ႔ နိတၳိတံ သြားၿပီ။
Zsa Zsa Gabor [from MKS group]
အိမ္ေထာင္ျပဳျခင္းဟာ ႀကိဳး တစ္ေခ်ာင္း နဲ႔ ခ်ည္ေႏွာင္လိုက္တာဆိုရင္ အဲဒီ ႀကိဳးဟာ ေယာက္က်ား ျဖစ္သူကို ခ်ည္ တဲ့ ႀကိဳး မဟုတ္ပါဘူး။ မိန္းမသားျဖစ္သူကို ခ်ည္တဲ့ႀကိဳးပါ။ (ဂ်ဴး)
၀ဏၰသန္းထြန္း
(၂၁၊ ဂြ်န္၊ ၂၀၁၃)
(ရုပ္ရွင္အညႊန္းကို Than Htun Wunna Facebook မွကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။)
File size…(999 MB) and (410 MB)
Quality…BluRay Rip 720p
Format…mp4
Duration….01:59:00
Subtitle….Myanmar Subtitle (Hardsub)
Encoder….Nyeinsaeya Aung
Translated by Naw Lydia